Daisypath Graduation tickers

Friday, September 19, 2014

hati mati

hai. long time no see.

sebenarnya there's a lot of stories aku nak share, tapi disebabkan malas nauzubillah padahal taip pakai tangan bukan nya pakai kaki. zzzzz 

dan, dan aku rasa aku dah berubah. aicehhh.

berubah ke arah ape tewww.

masa lapang aku gunakan untuk reflect diri sendiri, what i have done to myself, family, friends, to people around me, adakah hati aku semakin hari semakin keras tatkala umur aku semakin meningkat, seriously these few days aku rasa aku dah berubah, aku bukan orang yang baik hati macam dulu *angkat bakul, bakul angkut aku* 

Al fatihah untuk hati yang semakin hari semakin mati.
tapi hati yang mati ini sesungguhnya layak untuk certain people yang macam asshole punya perangai. 

kalau aku berubah dasyat sangat, please tell me to change it. to be better of course. 

okbai. :) may peace be upon you. 

No comments:

Post a Comment