Saturday, April 12, 2014

hello.

hai diri sendiri.

lama tak update. ekeke.

dah nak dekat 2 bulan aku praktikal kat shah alam ni. so far banyak benda dah jadi. aku nak cerita pun macam malaih. *malaih nak taip sebenarnya dan tak gheti nak cerita secara sequence takut korang tak paham*

so basically disebalik semua kejadian ni, aku tau Allah nak uji aku.
Dia nak aku dekat dengan Dia dan selalu ingat dekat Dia.
ujian ni berapa la sangat kalau nak dibandingkan dengan orang lain. orang lain lagi hebat ujian dia.
and thanks Allah i think i'm starting to love being myself and know where is the part i stand for.

:)

No comments:

Post a Comment