Daisypath Graduation tickers

Thursday, June 20, 2013

selamat pagi

hai, selamat pagi.

wah, tetibe aku nak jadik morning people. wahahaha. gelakkan diri sendiri.
sebab macam tak percaya aku tak tidur malam and stay awake pepagi ni.
hello sunshine! hello sky! hello birds! *gilo meroyan apo pepagi ni.

aku tengah countdown je hari bila nak last payper ni. haihh lambat bebenau.
sehari bagaikan setahun lamanya. *macam lagu amy mastura dedulu.
lepas ni balik rumah kejap, lepas rindu and then datang balik stay kat ump siapkan PSM, harap dapat lah siapkan dalam masa sebulan tu. boring gilaa bak hang bertapa kat lab tu buat eksperimen.
dah la tak de wifi. wkwkwkw. banyak nyeww merungut.

entah.

aku rasa tahun ni, even baru sekerat tahun, tak sampai bulan december, dah rasa hectic sangat.
macam macam yang aku rasa tahun ni even baru bulan 6. up and down.
dan semua tu makes me stronger. jatuh bangun aku as a student, a daughter, a slave to Allah, a friend.
aku rasa tu semua refleksi untuk aku, refleksi untuk bangkit and become a new one.

tahukah anda baru baru ni aku tengah kemas kemas barang aku. dang! aku terjumpa diari lama.
first reaction : gelak geguling macam tenggiling bila tengok cover depan diari aku. rasa nak penampor je diri sendiri.

DO NOT OPEN OR READ!

gilaaa private!

ok. aku tak rasa itu kelakar.


masa sekolah dulu, tak sabar nak masuk universiti
dah masuk universiti, tak sabar nak kerja. and i'm betting bila dah masuk kerja, rindu nak belajar balik. kita, manusia, tak pernah puas dengan apa yang kita ada sekarang. well, that's life. 



hopefully. :)



No comments:

Post a Comment