Daisypath Graduation tickers

Wednesday, June 12, 2013

hai, selamat petang.

nothing. saje nak cakap, minggu ni minggu exam. semalam paper validation & uncertainty. ok, susah gila nak mati soalan dia. hari ni takde exam. so aku menapak kat ladtop agak lama la sebab takde paper hari ni. hahaha. ok. esok aku ada paper environmental chemistry, lusa paper inorganic chemistry, and there you go, last paper on 25th June. bapa lama gilaaaaa gap dia.

dang.

tetiba petang ni nak update blog. tak tau kenapa.

tapi apa yang aku nak cakap ni random la ek?
kihkih.
malam tadi stalk fb diri sendiri. stalk orang lain pun termasuk sekali dalam aktiviti tengah malam dan pagi buta. stalk punya stalk, danggg, aku baru perasan aku dah lama kawan dengan dia kat fb, sejak 2010 lagi. but tak pernah bertegur sapa, like ke, comment ke, post dinding ke dinding ke. memang maaf lah, takde langsung. but why recently dia tegur aku? aku tak kenal langsung pun dengan dia.

tapi kan? aku rasa menyesal kot dulu aku main add je sesapa kat fb ni and aku approve je entah sesape even takde mutual friend. amende alah weh? sekarang baru ada kesedaran yang menggunung dan membuak buak. kihkih. rasa nak remove, tapi entah. dah alang alang jadi friend, biar jelah. nak remove aku pun boleh kalau betul2 tak kenal aku.

dan juga.

aku teringat dulu aku suka buat status emo2, nangis2 kat fb. iteww raseww foreber alone. hewhehwehe. nark nangisss. puihhh itu semua. bengang. bengang dengan diri sendiri sebab dulu aku macam tu.

kahkah. ok bai. selamat menjawab exam.


No comments:

Post a Comment