Daisypath Graduation tickers

Saturday, April 20, 2013

PSM dan Mengundi

hai.

mood: PSM.

dengar perkataan PSM je rasa nak terjun lautan berapi. mihmihmih.
yeah, ni memang benda yang kitorang kena face before we get our scroll for degree with hons.

memang aku mengaku, banyak dugaan, banyak halangan buat PSM ni, even baru PSM1.
belum lagi buat thesis, tapi aku fikir positif, senior kita sebelum ni boleh buat, kenapa kita tidak?
gituhhhh


aku rasa banyak jugak lah rambut aku gugur buat proposal ni, references berapa kali aku betulkan, still salah. berulang alik ke fakulti macam rumah kedua aku. nak tunjuk proposal. rasa macam nak tidur, makan, mandi dekat fakulti je. amboi, kemain.

serious, aku bukan nak merungut. tapi share kehidupan sebagai seorang senior yang blur, yang sedang berguguran rambutnya buat psm, ahahahahahha, it's just like sharing your kitkat with your friends, eh? ada kaitan ke? bahahahahahaha.

but, i think our hardship will be paid off rite?



takpelah, lupakan pasal PSM sebentar.

yang penting aku kena tunaikan tanggungjawab sebagai warganegara Malaysia dalam bulan 5 nanti.
yes, aku kena pulang ke tanah air untuk mengundi.
bihihihi. bajet macam dok oversea.
cakap pasal mengundi ni aku sendiri tak tahu nak pilih yang mana.
hence, memang betul cakap orang, nak mengundi, nak pilih pemimpin yang betul betul berguna kepada rakyat bukannya mudah macam makan megi.

kadang kadang aku rasa muak, sangat muak, orang duk membandingkan, duk kutuk sana sini antara satu sama lain semata mata untuk meraih undi. lagi lagi dekat facebook, bertaburan orang share post pasal keburukan antara satu sama lain. phewww.

apa yang akan aku pilih?
of course lah rahsia. mihmihmih.

oklah, back to PSM, next week aku kena present proposal, proposal yang softcopy aku dah sent tadi.
please my dear SV, letak banyak2 markah okayh. hehehehe.

belek belek tumblr, jumpa gambar ni.










No comments:

Post a Comment