Daisypath Graduation tickers

Saturday, April 6, 2013

Finally!

yabedabeduebeubdueuaduuuuuu! 

mid sem break is just getting started!
setelah pelbagai onar, ranjau duri yang aku lalui sebelum mid sem break ni,
finally, i get myself back into a peace mood.

peace la sangat weh.
nanti nenaik cuti je engko dah kena jumpa SV.
settlekan PSM kau. puhahahahaha.
gelakkan diri sendiri.


bayangkan sebelum cuti aku ade 4 test dalam masa 2 hari.
dah macam zombie aku dalam masa dua hari tu,
penampilan dan cara pemakaian pergi ke kelas yang sepatutnya aku abaikan.
pakai tudung senget, main grab je baju kat almari, ape2 pun pakai.
pheww. apa agaknya reaksi kengkawan aku?
ke malu nak bagitau depan2 aku serabai. kahkah.


cakap pasal PSM, sebelum ni co supervisor yang handle aku punya PSM.
and then tetibe aku dapat berita, my real SV will conduct everything regarding on my project.
gulp, tertelan air liur aku bila lab assistant tu cakap kat aku.
sebab my real SV is my dean!
aku tak pernah cakap dengan dia sebelum ni. sumpah.
last dia ajar aku masa aku first year (dimana zaman kegemilangan aku tido dalam kelas)

dan dengar dengar dia agak strict dan garang.
mampuih laa.
aku pun tak tahu status aku punya project ni cemane.
sambung atau buat yang baru. padahal chemical, apparatus semua dah tempah tinggal buat je eksperimen.

doakan aku kengkawan lepaih ni.

habislah dekat timeline twitter engkorang penuh dengan sumpah seranah aku pasal PSM.
*asah pisau. *tetibe


takpe, yang penting aku dapat balik dan berehat kat rumah.
memang betul lah orang cakap, student yang diambang2 final year ni memang boleh seteress sampai gugur rambut. eh? memain je. mana ada gugur rambut, gugur rambut tu sebab hang makan megi.


*aku pun tak tau kenapa aku nak try cakap slang kedahkat sini.











oghang sepatutnye pergi jogging, jogging tapi snap gambo. hahaha.

saje letak.


aktiviti sebelum mid sem break la katakan.


p/s: selamat bercuti semuanya. time nilah kita nak berehat kat rumah, nak manja2 dengan mak ayah, adik kakak abang.

babai. aku balik petang ni.

No comments:

Post a Comment