Daisypath Graduation tickers

Thursday, March 28, 2013

disebalik tekanan terselit senyuman.

disebabkan candy crush tak boleh main, aku terus alihkan cursor untuk membuka tab blogger.
ah, complicated nye hidup ini.

sungguh.

lama rasanya aku tak update ape2 since birthday aku and site visit tu.
ada tak rindu kat belog aku ni?
phuii, mungkin tiada.
 *nangis.


dari tadi 29 % mixing ingredients. nampak sangat line internet cam sotong.


since esemen ngan lab report hantar ari jumaat, ape lagi, aku buat jelah esok. ya Allah, tolong la jangan tiru perangai aku yang suka buat last minit ni. tak baik tau kengkawan. 
aku pun tengah fikir minggu depan cemana lah aku manage masa dengan test berderet, dan yang paling sotong, aku kemungkinan tak boleh balik untuk cuti mid sem ni. OMG.

PSM ni saje buat aku macam cicak tau. 

untuk minggu depan je.

isnin: kuiz Inorganic Chemistry Process, hantar esemen ICP,

selasa: takde pape, tapi kelas ada macam biasa.

rabu: test medicinal chemistry, test environmental chemistry

khamis: test ICP, test validation.

jumaat: lab environment.


bila dapat tahu je ade test berderet cenggini, aku terus pegang kepala. rasa macam nak cabut pun ada. eh? nanti jadi hantu lah. ok, lawak hambar.


tapi, dalam tensen tensen tu, phewww, terima kasih sahabat, dia buatkan hadiah untuk aku. :)
thanks sayang. 

gegelak je aku tengok gambar ni. hehehehe.



kihkih, muka macam nak kena baling dengan printer.

tapi comel lah bila tengok lelama. *saje nak bragging sekejap.


thanks eh Nurr Fatehana Aduka. macam tetau je aku tengah tensen.

ada lagi satu, aku buat cover photo


hehehehehehehe, kesian fatiha gelap sikit, tapi dalam kehidupan sebenar, dialah yang paling putih bak hang.
meoww ngan pateh pun lagi putih dari aku.


ape lagi ek nak cakap?
busy busy aku pun aku sempat tido, main game, makan apa semua.
so jangan expect aku tension ngan emosi je eh? *tetibe.


p/s: moga dipermudahkan segala urusan. :)



4 comments:

  1. bragging nya awak ni!!!!!! apa maksud life is a lemon ni x paham ok mendalam sangat

    ReplyDelete
  2. hurmm, perasan jugak ye awk nie.. tapi memang cute pun pic cartoon tue. and the most important part is, MAYBE saya pulang kerumah cuti nant..wehee~~ :DD

    ReplyDelete
  3. hahaha, waniiiiiiiiii. jeles okayhhhh.

    ReplyDelete