Daisypath Graduation tickers

Friday, March 8, 2013

nescafe oh nescafe

selamat pagi semua. 

tadi sebelum click kat dashboard kemain banyak idea mencurah curah ke ladang gandum.
sekarang nak taip tunggu sejam baru sampai idea. 

kroihh kroihhh.
mata mata dah kemengantukkan.

tapi rasa nak update jugak.

pasal PSM aku, Alhamdulilah, semua berjalan dengan lancar.
start hari isnin aku berulang alik ke fakulti, jumpa dengan co supervisor aku.
beliau bersungguh sungguh terangkan eksperimen yang aku bakal buat nanti,
sebab part extraction done, tinggal buat column chromatography dan thin layer chromatography.
and then the other part beliau akan terangkan kemudian.

proposal? dah settle agaknya sebab beliau senyap je. hiks.
gembira tak terkata, macam lepas baru dapat jajan.
mueheheh.

tapi kasihan juga kepada rakan rakan aku yang lain.
acha dengan mira kena buat pasal manggis.
bukan buah, bukan ranting, bukan daun.
tapi kena cari akar sebanyak 7 kilogram.
*reaction macam tersembur lepas minum air

banyak jugak usaha nak kena carik.
kalau ikotkan hati den, dah lamo dah den poi cari, cangkul haa sendiri.
tapi den ni badan tak aihh macam hulk, lagipun nye pun den ni porompuan.
haihh teruk beno aku cakap nogori.
maap orang nogori.


ini manggis. sedapnya sampai meleleleleh air liur.

*nak letak gambo akar manggis tapi takde. poor kid.

entah kenapa, hati ni meronta ronta nak balik rumah.
rindu masakan kat rumah katanya. sebab aku kat sini macam tak puas makan.
hari tu adelah kenapa entah tetibe perut aku buat perangai,
merajuk kot.
hilang selera makan, jantung berdegup pantas, tidur tak lena,
macam symptoms fall in love kan?
kawan kawan aku cakap aku ni tengah jatuh cinta. puihhh.


tapi mandi aku basah je.
rasa nak baling kerusi. maap
*tetibe nak emo. nangis. (TT____TT)


rumet siap carik kat internet aku ni kena apa sebenarnya?
dalam hati aku cakap, aku ni kena sampuk eh?
last last, aku tak ingat sape cakap aku terlebih minum nescafe.
*burst to laugh
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.
seriously? LIKE SERIOUSLY?

then, aku teringat bilaaa masaa lah aku asyik minum nescafe.
bedebak, *bunyik memori datang, teringat bila masa aku minum nescafe.
baru aku ingat, 3 hari kot aku minum nescafe non stop.
mak ai. siap beli dalam tin, tak kira lagi dalam plastik ber seteraw.








badan aku tak boleh terima ghupenye.

mintak maap dengan badan sendiri.


mintak maaf mintak maaf.
cam onggiler.


alamak, lupa diri pulak esok pagi ada lab hoi.
jangan sampai meletop lab sebab mengantuk sangat masa buat eksperimen.
amboi metafora nye.


hewehwehwhehwhehhe.
ketawa mamai.

*your sins are too private to show off.  keep them as you afraid to do it again. 

bye. assalamualaikum.









No comments:

Post a Comment