Daisypath Graduation tickers

Friday, December 7, 2012

Rapid Kuantan dan OR

hello semua.

bab nak letak tajuk entry aku selalu failed. sebab tak gheti nak letak tajuk yang sesuai. gitewww.
hewhewhewhewhewhew. OR tu bukan original recipe kepsi. Open Registration. tengok entry pun dah berkriukk kriukkk perut aku.

beberapa hari yang mendung lepas, aku dan rakan rakan seakan akan keghairahan nak naik rapid kuantan for the first time. first timer tau kite nak naik rapid kuantan. *gaya mak jemah*

ni kira unplanned trip lah nak ke kuantan sebab masing masing dah kelaparan tahap gaban.
lagipun baru je habis test lab yang mak hoi susah mak nak.

muka masing masing pun macam nak makan orang je.

main target sebab nak makan je.


masa naik tu, aku pun ada lah rasa jakun sikit.
tapi takdelah jakun sangat. ape ntah ayat aku. ignore.


sengeh je memanjang masa naik rapid kuantan.
macam onggiler pun ada.


sebelah tu jie, coursemate saya. hewhew.
rasa nak makan je pipi aku yang macam donut tu. *kanibal*


dalam rapid kuantan.


"seronoknya kita dapat naik rapid kuantan" kata mira kepada acha.
acha pun berkata, "kita pun sama, nampak tak betapa gembiranya kita kat gambar ni?"
hahahahahahahahahahahaha


hehe, luas kan? 


ni masa kelas Organic Chemistry Process.
tetibe terupload gambar ni. hoho.



hemm, aku ingat cepat lah jugak sampai kan, sekali......
dia masuk sampai dalam daaa. aku ingat dah sampai ganu dah.
humangaihh.
cuak laa jugak kan.
aku tanya acha, kita nak g mana ni? kenapa kita masuk sini.
acha dengan gaya versatile nye cakap.
dah laa free, ikut jelah kemana dia nak bawak kita. haha. *gelak tu aku saja tambah*
dalam hati aku, jangan sampai ke sempadan thailand sudahhh.

then, jalan punya jalan, dia memang lalu jalan dalam sebab nak amek orang kat situ.
aku ingat takde orang, tapi bila masuk, ramai nyewww.
banyak jugak penempatan kat situ.
kira bagus jugak laa kan sebab dapat tahu jalan dalam nak ke kuantan.
kalau memalam dengan sensorangnye, tak berani den hoi.

akhirnya jauh perjalanan luas pemandangan, sampai jugak ke terminal makmur.
sakit sakit pinggang aku dibuatnye.
macam orang tua.
then decide nak pergi mana, pergi laa East Coast Mall.
hewhewhew.
aku dah terbayang banyak sale. rambang mata. macam nak terkeluar biji mata pun ada.

tapi, tapi, tapi, sambil tangan menadah,

paham paham jelah akhir sem kehidupan student universiti cemane.


back to story tempat makan, survey punya survey. yeahhh, mira bagi suggestion makan kat food court.
kira orait laa kan sebab aku tak kesah nak makan mana. at least perut aku ter isi dengan makanan.

sebab laa jugak, berbaloi dengan harga.
dah hbes makan, pergi beli makanan untuk makan dalam bas.
alamak, macam nak balik kampung je. balik muo pun tak beli cenggini.

sekali kepsi kau aku beli. nah ambek. beli krusher oreo ngan chezzy wedges yang kecik cenonet.

ni lagi satu hal, masa turn aku kat kaunter kepsi, aku tersasul dengan pekerja kepsi.
dia tanya, nak makan sini ke bungkus.
ada aku cakap aku nak ORDER.
nampak macam tak kelakar, tapi pekerja kepsi tu sengeh sampai tak boleh buat kerja.
kahkahkah. nasib baik betul apa yang dia bagi kat aku.

malu den hoooii.

then, tibalah masa nak balik.
punya lah lama sampai aku siap terlena, tersengguk sengguk dalam bas. penat punya pasal.
hek eleh.................................................................................................................
.............................................................................................................................
.............................................................................................................................

takde papelah.

esok malamnye aku kena fill in open registration kat ecomm.
Alhamdulilah, semua subject yang aku plan nak amek sem depan berjaya jugak aku dapat.

yeahhhhhh.


*klik untuk tumbesaran. aku start suka hari isnin sebab kelas ade satu je. itu pun pukul dua. hoyeahhhhh!

p/s: maafkan aku kengkawan kalau temperature aku tetibe naik dan tak semena mena kena tempias hujan kat kengkorang. maaf dipinta seribu ampun. eh, macam reraye pulak.
maklum lah, emosi tak stabil nak dekat final dengan assignments kelas melambak. tetibe salahkan assignment segala. dengan PSM nye lagi. hek eleh sekali lagi PSM tak start lagi mak oi. jangan nak membongak.

dan terima kasih kat acha, sheila, mira, ira, shasha, wani, sha, bebudak coursemate aku yang lain sebab bersabar dengan perangai aku. well, kawan yang pelik macam aku selalu mewarnai kehidupan orang lain.*muntah pelangi*

bye bye. nak enjoy weekend. :D

rindu dekat mama dengan harith. :(




No comments:

Post a Comment