Thursday, November 8, 2012

cuti semakin hampir

now playing - if happy ever did exist, i would still be holding you like this. :)

somehow this lyrics reminiscing me of someone. ekekekeke.
mula leteww nak berjiwang alaaa cik abang. puii.
biasalah tak boleh nak buat mata ni lelap. ada je benda nak fikir.

hai.
cem lama tak update belog. sihat belog? *halusinasi jap*


lepas belek belek runningman episod 117. weheuuuu. hensem dois jisung. pengsan lima saat. ekekeke.


sebenarnya takdek point pun nak conteng conteng belog ni.
banyak point ekceli tapi tak sempat. well, i'm currently busy. doing that doing this. :3
cuma nak bagitahu lagi dua hari nak balik untuk cuti mid sem. weheuuuuu.
cuti hoi sape je yang tak suka? kalau tak suka aku bagi singgit.

seminggu. dan ye. aku ditawarkan bekerja. ingat tak entry aku cuti sem yang lama dan kena bekerja sambil ambil lesen? penat dois.

aku nak kerja, disebabkan dompet aku makin menipis. menipis dan menipis sampai tinggal kulit.
aku berazam nak dapatkan duit.

kalau lah duit bedebap jatuh dari langit....

krik kirk krik krik


tadi baru habes test. and guess what? our lecturer, Dr. Lutfor belanja kepsi. kepsi weh.
takde gambar. yang lain semua amek gambar.

tu je kot nak cakap.

p/s: lama sangat ni senyap. i'm truly worried. maaf kalau ada buat salah. :(

selamat malam, eh pagi. :D







2 comments:

  1. spe yg snyap....??wooooo..hapdet kat ak psal p/s part tu..hahaha :)

    ReplyDelete
  2. hahaha. mat ! lama tak borak panjang dengan ko. :( nanti kita ym nak? ekekeke.

    ReplyDelete