Daisypath Graduation tickers

Thursday, November 1, 2012

1st November 2012

hello semua.

dah banyak dah sebenarnya draft aku save. semuanya macam tak menjadi. kena tunggu mood "kid please" aku datang baru boleh post something kat belog.
ekceli tak tahu la ape kaitan kid please dengan update belog.
kanak kanak laa ko ni. ekekeke.


and as usual.
biasalah. macam tak cool dan seems legit bila ada kelas malam berderet selama tiga malam berturut turut.
pada mulanya macam tak biasa. badan lembik memang begini. usah dimanjakan.
lama lama badan pun dah paham aku kena attend kelas malam banyak kali.
dua test ; SEPARATION TECHNIQUE, QA QC SYSTEM. dan kelas ORGANIC CHEMISTRY PROCESS.

BRAVO!

mata aku bukan setakat sore eyes, dah macam nak terkeluar bijik mata pun ade.
mata merah merah dan wani cakap mata aku macam menangis bila jawab paper separation tadi.
:O :O :O :O apekah?
hahahaha. takkan aku nak menangis jawab test. kalau tak boleh jawab sangat pun aku terus belah dari exam hall tu. as simple as ABC.

hari ni aku nak cakap pasal ape ye?
hemmm, asyik cakap pasal kelas orang macam bosan. *bajet orang bace belog ni*
ekekeke.


ok, let's take a look.
kita cakap pasal kawan laa eh?
kawan, macam macam pesen yang kita jumpa dipasaran  didunia sekarang ni.
ada yang stay and attach ngan kita dari kecik sampai besar gedabak.
ada yang baru kenal kat laman sosial like hye there, hye, boleh kenal, mintak nombor.
(cam len macam, ni nak mengorat)
ada jugak yang jumpa kat tepi jalan, terlanggar something, orang tu tolong, terus jadi kawan.
kawan sekolah, kawan masa kat universiti.

kita punya ramai kawan sebenarnya.
tapi persoalannya sampai bila diorang attach, still contact, still lepak kat kepsi. eh?
still kongsi problem to each other.
but i'm really glad. i have them. :')

dan sebenarnya...
dah macam lagu yuna lah.

dan sebenarnya, lately aku jarang share problem aku dekat kawan kawan aku. now i'm prefer to keep it.
hekhekhek.

dulu selalu jugak lah. sampai nak terbakar tepon bila call kawan aku.
maknanya lama sangat la tu talipon.
kadang kadang aku tak tahu macam mana nak mengekpresikan perasaan aku, masalah aku.
dan aku rasa aku seorang je yang paham.
KADANG KADANG.

even mak aku pun pelik dengan aku. apa yang aku nak sebenarnya.
nak tidur ke nak makan?

nevermind.

aku rasa sampai sini je kot. cam penat.

wkwkwkwkwkwkwkwkwkkwkwkw. =______________________=

sampaikan salam pada orang tersayang.


happy November guys! :D

No comments:

Post a Comment