Daisypath Graduation tickers

Friday, October 19, 2012

how funny it was.

hahahahahahahahahaha XD

aku memang rasa nak tergelak je since yesterday when one of my friends mengingatkan aku tentang benda lama. siap nak print screen. gila laaaa.

well, dah lama tak berbual dengan dia. for the first call, rasa macam awkward ala ala mak enon, tapi lama lama. nahhh, sampai nak menangis aku gegelak dekat tepi koridor tuh. wakaka.

berhenti sebentar dari bercakap tentang itu, now let's move on..

minggu ni and another upcoming weeks akan menjadi minggu zombie sebabnya..
banyak nye lahai kelas malam, assignments, kuiz, tests.
and somehow, i feel very proud of myself. haha.
because, i'm managed to keep myself in comfortable mode. tak lah stress sangat.
and i'm a brand new girl!

i tend to laugh, how big or how stress the circumstances it was, my tears are too expensive to be used.

jangan nak bongkak sangat kau tu dah kuat. haha
monolog dengan sendiri bai. kau ade?
hahahahhahaha.

and tak tahu lah kenapa sekarang aku baru realized that life is something that we must to be enjoy with.
tak salah kalau nak menangis, nak stress, nak emo. tapi ada masanya kan?
not all the time we must in emo, stress, rasa nak flip table, rasa nak bakar orang. (ok, that's too extreme)
bak orang lelama cakap, live life to the fullest.
oklah, aku admit, dulu aku berada di zon yang agak pathetic dan menyebalkan.
you know what i mean?


hahaha. krik krik krik...


tulah orang jugak ada cakap, we learn from mistakes.
mistakes make us grown up.

aku juga merasakan bahawa menangis dan terlalu share benda tu dekat ruang legar dunia ni tak mendatangkan apa apa. we have our own place to share, to complain.
and yet, the best place where we can complain all about is ALLAH.
the best place ever.

terlalu bergantung pada manusia,
terlalu bergantung kepada alam maya,
tak boleh jugak.

let's practice that!

p/s: lagi lima hari nak balik. lagi lima hari nak balik. (perlu ke ulang? panggggg)
and naik naik je, nahhhhh ambekkk test berderet.

p/p/s: kata nak printscreen, tapi takdek pun. haha.
aku tahu kau tak sampai hati kan? kahkah.

kbai. kejap lagi nak hantar assignment unit operation.







2 comments:

  1. I love this maturity side of yours Leq. Keep it up. May Allah ease. :)

    ReplyDelete
  2. gen, thanks. :D it's all about experiences. we learn from that.

    ReplyDelete