Daisypath Graduation tickers

Saturday, October 6, 2012

andre oh andre

update blog lagi. haha. well, baru lepas customize belog yang macam kanak kanak riang ni, rasa tetibe nak update pulek.

krik krik krik krik....
bunyik cerek...


padahal takde bahan. biarlah aku je yang jadik bahannya.
haihhh, cakap pasal bahan ni teringat kat andre.
andre macam obses nak bahan aku. aku boleh nampak dari raut wajahnya yang berjambang ala ala bapak orang. heh.

now, andre futher study.
jauh dari tanah air.
uhui, mesti orang yang baru baca blog aku tertanya tanya sape andre ni.
andre ni kawan sekolah aku dari sekolah rendah lagi.
pakai tudung senget, makan kat tepi longkang, main galah panjang, hingus meleleh. *tu bukan aku, tapi most of my friends sewaktu sekolah rendah. bahaha.

lupa, sape ntah yang start panggil dia andre.
panggil andre sebab kan ade watak andre dalam sinetron bawang putih bawang merah yang berjela panjang episod ala ala nada cinta.
ala yang jadik peguam alya, yang suka alya.
wow, aku ingat.
andre claimed yang muka andre tu sama macam muka andre.
eh, jap aku confius, sape yang andre sebenarnya?
hahahahha



andre banyak tolong aku waktu PMR dulu. dia ajar aku math sambil marah2 macam ayah dia jugak.
tahukah anda, aku jugak ade kisah tersendiri dengan ayah dia. CIKGU TAJUL.
ekekeke.

macam misteri bunyi nye.

krik krik krik...

cikgu tajul pernah nak bagi kaki kat aku sebab tak hafal sifir.
terima kasih cikgu, saya sekarang dah hafal sifir sembilan dengan lancar. hek eleh, padahal senang je nak hafal. disebabkan dulu aku sibuk bersosial, ehem, i mean, sibuk masuk choral speaking kot kalau tak silap sampai lupa nak hafal sifir. kihkihkih. uh, soooo memorabilia.

nama sebenar andre ialah amin.
amin budak baik. bluekkkk, muntah terkeluar isi perut.

dia rajin padahal join kitorang beraya padahal semua perempuan.
aku rasa dah tiga tahun dia join kitorang.
dan dia jugak suka drive CRV fatiha.
kalau dia bawak, aku rasa macam kat litar sepang.


dan si andre ni jugak suka bahan aku dan fatehana.
ada je point dia nak bahan orang.
bukan ape, kadang kadang rasa nak hempok je kepala dia sebab sekali dia bahan orang,
mak aihhh, bukan setakat terasa, terlebih terasa. tahan gelak padahal nak marah.

dan dia suka beraya dan berjalan.

tak caya? percayalah.


amek kat album raya fatiha. ekeke.



ada je muka dia time raya.


again gambar ni aku publish. tengok? sampai bawak adik dia sebab semua perempuan. haihhh. 
mana entah yang lain. hemmmmm




andre memang banyak bahan, kutuk aku. tapi, the best side of him is dia ingat kawan, tak lupa laa kot kawan macam aku, fatehana.

dia jugak banyak bagi nasihat disebalik sindiran sinis dan disebalik jambang macam bapak.

thanks buddy. aku harap jangan lah lupa kitorang kat sini heh?

kitorang selalu doakan yang terbaik untuk kau.

terima kasih jugak sebab banyak tolong aku selama ni.
banyak bahan aku.
jujur sejujurnya takde orang yang bahan aku sampai macam tu selain kau andre.

whatever yang kau buat kat alex tu, harap semua nya good good je.
jangan lupa bawak balik pak arab yang jambang jambang.
akakakakaakaka.


sebenarnya banyak nak cakap pasal kau.
dan yang ajaib kenapa tetiba aku taip entry ni khas untuk kau. kau kena appreciate macam menatang minyak yang penuh tau. puiii.
hehe. just kidding.

p/s: somehow, *bila aku balik next year, aku dah lain tau leq.

aku paham.. ekekeke. kbai.

p/p/s: hoi assignment unit operation tak buat lagi.
rasa nak blender je lah kertas assignment tu sebab tak reti buat. boleh?

kkbai. selamat malam. :D


3 comments: