Daisypath Graduation tickers

Sunday, October 30, 2011

cuti seminggu yang EXTRAVAGANT!

BGM: you are the one- super junior :)

salam. ape nak buat ayat starting ni ye? sebenarnya banyak benda aku nak cerita. tapi tak tau mana nak start dulu.. hehe. but don't worry,my entry kali ni takde yang emo. i guarantee that! XD

since aku cuti seminggu minggu lepas,banyak bende yang aku lakukan kat rumah.
actually tak laa kat rumah sangat,sebab aku banyak berjalan weyh? *bajet tak bace nota and tak siapkan lab report** sebab tu aku rase hari ni macam nak mati siapkan semua. wehehehehhe~~~
back to the point, aku rase macam aku cuti sebulan sebab dalam mase seminggu tu,banyak tempat aku berjalan.


  1. hari sabtu: lepas turun bas kat tangkak,straight away pergi jemputan sebelah rumah patty. dia yang kahwin. kah.kah. sepupu dia weys.dia jadik pengapit. comel dia pakai baju hijau kemain. mase tuh perut aku lapar. ape lagi,sampai je terus target makanan. awesome! haha. sempat lagi amek gambar ngan dia.
*same-same hijau. :)
  1. hari selasa: kerja sekejap. haa.. ni ramai yang tak tau. aku kerja cashier kejap. wuhu.. pantang nampak aku balik,boss kat kedai tu suruh aku jage kedai kejap. *tapi,gaji tak dapat lagi sebab aku kerja satu hari je. haha** baru nak beli ipad. *ko ingat ko bosss ke**
  2. hari rabu: pergi batu pahat,yehaa. jumpe mat,gen.(kawan kat matrik;merangkap rumet aku dan jiran bilik aku) jumpe sekejap,tapi macam-macam yang kteorang bincang. lama tak jumpe. sobss.sobss.. pertemuan yang menyayat hati. tapi memang kiteorang have fun together.makan same2.i wish i could turn the times.naik bas yang dipenuhi warga asing memang pengalaman yang apekebende.



*best memory ever in my life. they taught me how to be strong and values of friendship** missing them. :,)
  1. hari khamis: mandi gunung. patty (budak wajib) dengan yan. lama rase nye tak mandi kat gunung. mase kecik kemain. aku ingat baru nak beli pelampung segala.tapi pikir aku tak layak pun nak pegang pelampung. haha. *aku tak reti berenang**
  2. hari jumaat: aku pergi amek IC baru kat tangkak. aduhai~ first expression tengok gambar IC. terkejut nak mati. mak aku kata jebeng mane sesatt?? humaingaihhh. aku tak sanggup bagi IC aku untuk tuntunan umum. malu weyh. aku nak buat IC baru boleh? sepuluh hinggit je. haha. then,petang pergi amek adik aku kat sekolah maahad,muar sebab dia ade pertukaran belajar. adik aku jap lagi nak SPM weyh.. lepas balik tu,pergi umah patty lagi. haha. memang tak sah kalau cuti tak pergi umah dia. aku nak amek cerita city hunter, alaahh, yang ade lee min ho tu. BLUekk. tak minat pun. cuma nak try tengok. 
tulah,full kan? aku pon tak sangka dalam mase seminggu ni aku attend macam bende2. kira kau ni multitasking laa.. *expand** hari sabtu aku balik ump sebab nak study kat bilik. kalau kat umah? ZZZZZZZZZZ.

well,malam tadi aku borak-borak dengan aziz sampai habes kredit.*aku tak heran sebab maxis memang makan duit** baru dengar suara dia je aku gelak. haha. kesian dia penat sebab dia baru balik main paintball.asyik suruh aku extend lima minit,extend lima minit. tapi aku sabar je. kalau aku stress study,straight away aku akan mesej or call dia. kira dia tempat aku lepaskan segala stress. *jangan marah aziz**

;credit to him: banyak bagi aku nasihat, cheer me up, tak sombong dengan aku walaupun aku tau aku tak layak kawan dengan dia sebab dia pandai. :( dia kawan yang baik. for sure!

p/s: start to realize something, i wanna be matured. no emotional, not to be freak-stupid human being,not to be paranoid. i just wanna be myself. :) goodbye old me.

p/s 2: happy besday zawawi! dah dua puluh tahun sudah. haha. yang penting aku lagi tua dari ko.semoga panjang umur & murah rezeki. :) thanx for the call.

p/s 3: ira!! my lovely rumet merangkap coursemate. hehe. happy besday jugak. besday ko same dengan besday kawan aku. hehe. gd luck eh test besok. cayalahhh. aku tak bagi ko hadiah pongg. :(

BGM: back to december-taylor swift.

No comments:

Post a Comment