Daisypath Graduation tickers

Friday, October 21, 2011

entry khas buat NURR FATEHANA ADUKA

re: ENTRY KHAS BUAT LEQ

ehemm.. assalamualaikum. disaat ni aku tgh tinggal dua orang je kat bilik.
rumet aku,ira. baru je berlepas pulang kerumah. seriuss sedih sebab dalam geng kteorang aku je yang belum balik lagi sebab petang ni aku ade kelas academic report writting. (TT.TT) tsskk..tskk.. *jangan nak sedih sangat laa. ramai je yang tak balik kan?
for sure our lecturer akan bagi keje yang melambak sebab ump bagi cuti panjang. seminggu! yeahaa!! :D

okeyh.  back to the point: aku sangat terharu apabila my bestie buat entry khas untuk aku.
satu penghargaan kot. sape yang tak akan berterima kasih kalau ur bestie buat macam tu kat korang kan?
itulahh hasrat murni kawan baik aku seorang ni..


*i've told you. dia comel. <3

mari aku kenalkan dia serba sedikit:
dia akan menjadi guru maths yang paling digeruni oleh murid nye..
sebab sometimes dia garang dohh. haha.
just kidding dear. :D
tak lahh. bagi aku patty sangat comel. 
*wahh banyak puji nih.**
kredit weyhh. 
lagi satu dia seorang yang periang,suka buat kelakar, kalau aku buat kelakar,
dia orang yang first yang gelak. seriusslyyy.
kadang-kadang aku tak cakap ape pun,
buat eksperesi muka sikit pun dia dah gelak.

*tengok? fatiha blur. aku over. patty tgh excited kot**

bila ade dia,aku akan automatically happy.
macam aku jumpe dengan seorang doktor yang boleh buat aku sembuh dari ingat bende yang sedih2.
magic kan? dia memang ade sentuhan ni.
sebab tu aku tanpe segan silu bercerita ape2 je kat dia.
pasal ****** tu pun aku bgtau kat dia.
dah banyak kali dia suruh aku buang dia.
tapi aku degil. tak nak dengar cakap. 
hehe. tapi dia tak marah aku pun. cuma dia bagi nasihat kat aku suruh carik yang lain.
**somehow.. someday patty. definitely!**

lagi satu,dia sangat obses dengan "comel"
apekah?
aku tak berani nak bgtau. takut aku kena parang dengan dia. haha
*tak berani nak elaborate panjang-panjang**

*selalu photoshoot bersama. aku akan say yess kalau amek gambar dengan dia. sebab kteorang photogenik**

well. based on our history:
aku kenal dia dah lama dah. since sekolah kanak-kanak lagi.
mase tu pun aku selekeh. pakai tudung senget,makan mee sipot lepas tu sambal kena kat tudung.
*sumpah selekeh weyss**
tapi aku tak satu sekolah rendah dengan dia.sekolah agama je.
aku tak berani kawan dengan dia sebab dia hot dengan ramai peminat.
aku sekadar di pinggiran. mase tuh aku hanya tau main kejar-kejar then jatuh nangiss.
tu je. tak lebih dari tuh. aku tak reti nak melawa.
tsskk.tsssk. sadiss zaman sekolah rendah aku.

kteorang start rapat mase study group.
joined by andre,timah,duha and sape lagi ntah. aku tak ingat.
mase tu PMR. cess.. semangat nak buat study group.
alhamdulilah. kami same2 berjaya.
tapi dia lebih sikit dari aku.*dia memang pandai**
:)
kitorang banyak spend mase tuh.
gossip bersama-sama,ketawa bersama-sama,nangis bersama-sama.
seriuuss rindu demn giler mase tuh. sampai laa form 5.
kteorang banyak kongsi rahsia dan umpatan.
dan apabila bergabung dengan aimi tercetuss nye gabungan yang unik
lagi mantap!

sekarang ni: aku pantang bila dapat cuti.
dah jadi kemestian umtuk aku mengunjungi rumah dia.
mesti aku akan bawak hot storiess untuk dia.
haha. aku suka dengan family dia. especialyy her mom.
tak kesah langsung panggil aku lek.
sporting habess. selalu buatkan aku makanan bila aku datang. 
wehee~~ mereka akan sambut aku dengan muka yang riang.
adik-adik dia akan jadi pemalu bila aku datang.
*maybe malu sebab aku comel**
then.. then.. rumah dia ada itik,kucing.ayam.
macam zoo. hehe.comel kan family dia?
lagi satu aku tak kesah nak beborak dengan mak dia. :)

*konvoi raya tak lengkap tanpa mu** ;)

my dear patty:
sory kalau entry ni ada kurang.
kalau terlebih,terkasar bahasa.
sesungguhnya my blog banyak kekurangannye.
D:
thanx for being my friend for this entire of my life.
appreciate sangat ape yang ko dah buat utk aku.
bagi nasihat,buat aku gelak,masakkan nasi goreng untuk aku.
(ingat lagi mase aku tdo umah ko?)
*best memory ever**
sedihh.. terharu.
(TT.TT)
demn! menangis.

p/s: aku ade amek gambo ko kat fb..jangan marah. aku rase nak cakap banyak lagi pasal ko. tapi maybe aku nak buat part II. 
p/s 2: mari kita same kuatkan hati kita. kita kan banyak persamaan** (tau kan?) 

semoga persahabatan kita akan kekal selamanya. :DD amin..

2 comments:

  1. ekeke. hai. damn it. hari ni baru nak komen walhal dah beratus-ratus kali view blog kau. haha :D bestie. thkz for everything wei. rasa sangat terharu sebab ade org appreciate camni.

    terimas!

    tenkiu sebab selalu ada xkira saat duka dan gembira.

    tenkiu sebab selalu dengar masalah aku dengan comel n perkara paling besar kau buat ialah teman aku g gunung. really appreciate it. :D

    ReplyDelete
  2. ^_^ no biggie dear. aku pun rse terharu jugak. sob..sob.. aku punye penulisan kat blog haru biru. tak pandai nak main ngan ayat2. huhuhuhu. thanx for everything dear. ;)

    ReplyDelete