Daisypath Graduation tickers

Friday, November 4, 2011

:: in time,bowling,balik rumah::

love in the ice-tohoshinki

assalamualaikum..
well, ari ni supposed to be aku balik rumah. tapi disebabkan presentation & test academic report writing,
aku kena bertahan jugak sampai hari sabtu. kehkehkehkeh.
alhamdulilah. past is past. buat ape nak ingat balik kan?
kuikuikuikuikui. =.= *even test open book, susah weyh*

ade perkara giler aku buat masa nak pulang buku kat library. 
lepas aku state this, for sure ada yang akan mengatakan aku tak penah pergi library @ jakun,macam first time nampak library kat ump.

AKU TERUS MASUK LIBRARY SAMBIL MEMBAWA BEG MASUK LALU KENA SOUND DENGAN ASSISTANT LIBRARY. OKEYH. 

malu sangat. tapi nasib baik masa tu tak ramai orang sebab ramai dah balik umah masing-masing.

*ni mase aku main kat mp melaka. bukan kat kuantan. ehehehe. lookin like a pro! 

malam tadi aku main bowling. yehaa. strike weyh. *padahal satu kali je.
aku rase memang nak lepaskan stress kat situ. baling bola macam aku baling test and kena bola pin.
GOAL!! *ingat ni football ke?* yeah. aku rase lega!! seriuss lega! aku rase aku macam lempar semua test,assignment,kemurungan. (eh?) 
*good side: when you are in love, time means nothing. 

then,aku,farah,acha and adelle, pergi tengok wayang. and guess what?
semua cerita thriller,cerita hantu,seram giler. aku mane nak tengok cte tu semua.
and finally aku ngan acha amek cerita IN TIME. justin timberlake ngan sapentah aku lupe name heroin dia.
superb beb cerita tu. aku suggest tengok laa cerita tu.
lain dari yang lain.

tu je kot aku nak cakap. sebenarnya takde benda pon. aku balik bukit gambir esok.
tapi sekarang hati aku dah takde kat ump.
*bluekk*

p/s: it's time to wake myself up. and finally i bear to accept the fact better than before. 
i know,something unpredictable are waiting for me,instead.. something that indescribably. :)

No comments:

Post a Comment