Daisypath Graduation tickers

Sunday, February 20, 2011

AJAL MAUT SEMUA DITANGAN ALLAH..

aku mmg x sangka langsung ape yg aku dapat tahu ari ni..

kawan aku sejak kecik..dh x de.. x de utk selama2 nya..
pergi menghadap Illahi..
janji Allah kpada manusia..

SETIAP YG BERNYAWA PASTI AKAN MATI...

aku still rse terkejut..
x caya ape yg aku dgr..
tp aku kne trima..
sape aku utk rse sedih sampai mcm ni skali?
hanya ALLAH yg tau..

hari tu..
arwah baru je chat ngan aku..
tanya aku bila nk balik..
dye suruh aku belanja..
aku terkilan sebab x tunaikan permintaan dia..
nak sgt aku belanja..
sampai sekarang teringat kata2 arwah.

'' belajar betul2.. aku sure ade lelaki yg baik utk ko..
tunggu jelah..''

aku ingat lagi time kecik2..
aku selalu main basikal dgn arwah..
main masak2..
lain kali kalau aku balik kampung.. aku mesti akan ingt setiap detik2 2.
pegi skola sme2..
ssh nk lpekan..
kalau aku usik dia..
dye senyum je..x penah marah.. selalu senyum..
nmpak aku msti senyum..

ALLAH lebih sayangkan dye..
muhammad aishar shah..
semoga roh kamu tenang di alam sana..


ALFATIHAH...

No comments:

Post a Comment