Wednesday, October 9, 2013

:)

haih laa esok test. mampuih tak habis setadi lagi.
tapi sempat nak update blog. *kekeke sambil tangan galak meng'scroll' temlen tuihter ngan fesbuk.

mihmih. tengok si patiha tu ada belog macam eksaited pulak aku nak jengah blog diri sendiri.
ayat patiha, pehhh macam fynn jamal bak hang. lebih kurang matluthfi, plus minus ayat macam kat belog andre. kena tenung sampai tembus ladtop, kena pergi makan dulu, amek angin kat luar, fikir sampai tak boleh habis fikir baru boleh hadam dia punya ayat. nice!

aku nak buat ayat cemtuh? kahkah. lari ulang alik jejantas KK4 la i'm gonna bet you.

lusa. *tengok jam*
eh, esok aku balik rumah! jyehaaa.
nak cakap sebenarnya tak sabar nak balik rumah.
tu je.


miss my family and yeah i miss girlfriends too. :)
gonna meet you guys in a lil moment.


2 comments:

  1. walah! nampak beno nipunya, haha ayat hamba tak seperti mat luthfi, andre dan sekutu dengannya. haha

    ReplyDelete
  2. hahaha. aku puji ikhlas ni. eceh kemain.

    ReplyDelete