Daisypath Graduation tickers

Friday, September 27, 2013

coretan di hari jumaat

hai uolls.

sebenarnya mood nak update datang mendadak secara tiba2. ntah angin mana datang.
takde apa sangat nak cakap just sekarang ni aku busy sikit. tiap hari ke lab. kecuali ahad. memang dah macam orang kerja kat lab dah. *heh bosan la cerita pasal projek kau je.

nak cerita pasal langkawi, eh? gambar aku dah melambak dekat fb tu. HAHAHAHA. dah lama tak buat album dekat fb, sekali sampai 100++ gambo aku letak.

nothing much.

sekarang ni kan? aku rasa tersedar sikit. sedar dari lamunan. eceh.
well, you deserve someone better amira shahreen.
dan aku tak mahu nak tergesa gesa dalam soal ni. biar masa yang menentukan.
bila tiba masanya, kita takkan sangka. it will better than before. beyond your imagination. Allah punya kuasa. siapa kita nak menidakkannya?

yelah kan? umur meningkat. parents aku pun tak sabar nak cucu. eh lagi sekali? sebab aku ni anak sulung. final year lagi tu. kawan seangkatan masa sekolah dulu ramai yang bertunang, kahwin. termasuk best friend aku andre. so, mak ayah aku ada jugak rasa tercabar kenapa anak perempuan diorang yang sulung ni takde calon lagi. eh lagi dua kali. kahkah.

desakan demi desakan aku terima. tapi aku tahan. tapi jauh disudut hati, "hoi carikkanlah calon untuk aku." gila desperado aku ni. HAHAHAHA. abaikan. ni time tengah meroyan boleh lah cakap waa cakap luu.

yang penting jaga hubungan kita dulu dengan Allah, dengan ibu bapa kita, dengan kawan kawan kita.
i just have to say this. no matter how much effort you're chasing him or her, if it's not your fate, it's definitely a waste. yang penting doa. ye dak?

DAH KENAPA AKU CAKAP PASAL JODOH MEMALAM NI. ARGH STRESS.

No comments:

Post a Comment