Daisypath Graduation tickers

Saturday, February 23, 2013

unplanned escape.

hai semorang. sihat?
walaupun dah tersengguk sengguk ni, aku tetap tabahkan mata nak update blog. haha.
saje nak luangkan masa yang ada. bajet macam takde kerja je nak kena buat. puihhh.
kihkih.

baiklah kawan kawan.
disebabkan peminat tegar blog aku, a.k.a rerumet aku ni dah ketagih nak baca belog aku,
hamboih, iteww cukeww lewww.
*harus dilempang rasanya.
aku pun ambil lah gambo mereka berdua ni dan mengabadikan gambar mereka disini.
*ni pun lepas kena paksa dan berapa banyak kali tadi diorang merayu sambil nangis nangis suruh amek gambo. kahkah. memain je rerumet. jangan amek hati.


gaya fatin liyana punya trademark, peace. 


sebelum makan *nampak muka laponye


tak sampai sepuluh minit habis. licin hingga menjilat jari. rasa nak jilat pinggan tu pun ada.


wani cakap aku punya bekas air macam balang yang boleh tutup bukak tutup bukak.
aku tak dapat nak gambarkan. *huge sigh.


aku pun tak dapat nak baca wani ni fikir apa sebenarnya, lapo lagi ke, kenyang sangat ke, nak order lagi ke.


aku yang ambik gambo ni. ade gaya macam kamera deseler tak? wakaka.


cawan macam balang biskut. kahkahkahakhakaghkahk.


wani sempat pose macam model.


wani lagi. duta ayam penyet. dia kata dia pernah kerja kat sini dulu, sebagai tukang penyet ayam.


hiks. kat berjaya megamall kuantan pahang malaysia. *bajet


kesian, gambo sha mana weh? 





again, dia jadi duta kedai jual alat alat untuk membina otot. hahahaha


wani jadi coach kitorang je. tak main pun. katanya kalau dia main terus strike semua. 
kitorang buat ekspresi buat buat terkejut. padahal tak pun.


bihihihi banyak masuk longkang. boooooooo


alalalala, tomeynyeww sha ni.


walaupun aku first main, tapi last ranking. whoih bila lah aku pandai main bowling?


tak habes habes dengan trademark fatin liyana. hahahaha.



aku pun buat. hahahaha

hehe. memang unplanned pun sebenarnya sebab kitorang ingat nak keluar memakan je. tapi dah alang alang keluar, pergi main bowling sekali. then, beli makanan sikit *aku rasa dah sebeban makanan aku bawak balik* lepas tu terus je balik. capek katanya.
ape pun memang best hari ni spend time dengan korang. :)



 p/s: yehaa disebabkan lab tukar hari isnin, hari jumaat memang dah free dari kelas. boleh balik rumah dengan sekerap kerap kurap cenggini nih. bahaha.






hai, nama saya no name a.k.a anonymous.
tuan saya yang gila ni tak nak letak nama.
tak tau kenapa. lantak lah dia. 
at least dia bagi saya rendam dalam air.
saya nak membesar dengan sihat, bagi banyak oksigen kat tuan saya.
sebab dialah yang membeli saya.
saya harap dia lepas ni rajin belajar, 
taklah asyik mengadap ladtop je.
hehehehe.

yang benar,
anonymous a.k.a no name.

selamat malam. :)


No comments:

Post a Comment