Daisypath Graduation tickers

Tuesday, December 25, 2012

study week

KUANTAN BANJIR.

highlight untuk entry kali ni. sebabnya aku ingatkan esok nak melagha pergi Kuantan nak makan kepsi, kempunan bak hang. hewhew, tapi biarlah, bagus jugak. jimat duit aku. maklum lah dah nak habes sem, duit pun selari dengan masa. parallel. money is directly proportional to the end of the sem.

and hell yess, minggu ni study week. problem setiap sem time study week, aku tak tau nak study mana satu dulu. ekekeke. time management failed. my bad. dan kerajinan aku akan datang time last minit. (kanak-kanak, sila jangan tiru tindakan kakak ni).

tadi naik bas pukul 11 pagi, dan as usual kat jalan segamat, aku akan berpura pura tidur ala ala mak enon untuk mengelakkan kepala aku dari pening atau mabuk bas. sebab jalan dari tangkak ke segamat alahai, macam ular kena pukul. (bengkang bengkok), rasa macam pergi genting je. lama lama tertidur sampai kuantan. HAHAHAHA.

dan the best part is aku jumpa kawan lama masa sekolah dekat bus stand, Intan.
mula mula dia yang tegur aku. terperanjat bak hang dari jauh dia panggil aku. kedengaran, "shahreen!!!"
phewww, naseb baik tak panggil aku lek, dah la ayah aku ade kat situ. ekehekehek.
kat dalam bas sambung la beborak sampai kat jalan segamat tu, aku minta izin take five beborak disebabkan takut mabuk. banyak jugak lah kitorang mengumpat  imbas kembali masa sekolah, aku pun dah lama tak nampak dia, kira kira dalam 4 tahun kot. yelah lepas sekolah buat hal memasing. sekarang ni dia study dekat UiTM Dungun, amek kos business. and sem depan dah praktikal, and i've been informed that most of UiTM Bachelor programs takes only about 3 years to complete the course.

dan sebelum aku pulang ke pangkuan tempat penah lelah titik peluh atau bahasa pendek, universiti, aku dan geng bas sekolah, eh tak, geng sekolah jalan jalan dan amek angin dekat tanjung muar, gambar ade satu je aku dapat curik. ekekeke. sedap giler kot the one and only menu yang aku order, nasi goreng kampung ayam. fatehana cakap, "iteww tack ernah uwn dgr namew menuw nieww. hewhewhew" lalu aku memandang sinis, lantas dia membetulkan nada bacaan dengan lebih serius. sorry fatehana, aku saje je buat ayat cenggini. nak buat belog aku warna warni. ekekeke. my bad. asmah a.k.a meoww order mee bandung, nampak menyelerakan, sampai aku tengok kali kedua dah habes. aben pulak tak nak makan, katanya kenyang, tapi dalam kereta melalak cakap lapo lapo. HAHA. dia hanya order ABC, itupun kongsi dengan fatehana. her bad. nak diet kot.


efek instgram. ehehehe. dem, mata aku macam layu layuan. mebi lepas mabuk dari naik bas dari gambang. 
but, i have a lot of fun with you guys. :D


ekceli nak update pasal dinner fakulti hari tu, tapi aku letak gambar jelah. haha. tak reti nak describe cemane, ape yang ade dalam gambar tu, cenggitu la rupanya dinner tu. *pssst, aku tak dapat makan sebab makanan dah habes*







ni sebahagian. ekekeke. nak upload semua tapi apakan daya malas bermaharaja lela.



good luck in your final exam. :)

ASSALAMUALAIKUM. 
peace.















No comments:

Post a Comment